Супутникова зйомка зафіксувала скорочення снігового покриву в Альпах

Регіон швейцарських Альп особливо сильно відчуває вплив глобального потепління клімату планети. Так само, як і Арктика, ця гірська територія у Європі дедалі більше покривається рослинністю. Про дослідження вчених із Університету Лозанни та Університету Базеля написав журнал Science.

Зміни у природі настільки масштабні, що їхні наслідки видно вже з космосу. На основі аналізу супутникових спостережень дослідники прийшли до висновку, що масив рослинності над лінією дерев в Альпах зріс майже на 80%. Площа снігового покриву теж скорочується, хоча поки що не так швидко.

Танення льодовиків говорить про кардинальну зміну клімату в Альпах. За цими процесами спостерігають дослідники з об'єднаної команди вчених під керівництвом професорів Сабіни Румпф, Грегуара Марієтоза та Антуана Гізана.

Разом з колегами з Нідерландів та Фінляндії вони проаналізували супутникові дані високого дозволу з 1984 по 2021 рік. За цей період біомаса рослин над лінією дерев збільшилася на понад 77% площі.

Раніше «Біржоий лідер» повідомляв, що треба робити 7 днів, щоб гроші водилися. Крім того, ми первірили, як без особливих зусиль люди заробляють на ТікТок.

Отто Байсхайм